харесайте страницата ни във фейсбук

Количка



Вашата количка е празна.

 Търсене  +359 889 19 11 66

Условия за връщане на артикули

Гаранция и рекламация


Уважаеми клиенти,

В случай, че Вашият продукт се нуждае от гаранционен сервиз, моля да ни уведомите, като се свържете с нас на посочените на www.callista.bg/контакти контакти. Съветваме Ви да прочетете внимателно инструкцията за употреба и гаранционните условия.

 

Право на рекламация

Според закона за защита на потребителите и правилата за електронна търговия, Потребителят има право на рекламация при:

  1. Констатирани липси.
  2. Дефекти на стоката.
  3. Несъответствие с обявената търговска марка.

Потребителят има право да направи рекламация в срок до 48 часа от получаването на стоката, ако същата има скрит дефект, който не може да бъде установен в момента на получаването й. В този случай ние се ангажираме стоката да бъде подменена с нова или да възстановим заплатената от Вас стойност на стоката в срок от 30 дни, съгласно чл. 55 от ЗЗП.

В срок от 7 дни след получаване на стоката съгласно чл.55(1) от ЗЗП, Потребителят има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

  1. Запазен добър търговски вид – опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена.
  2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
  3. Запазена оригинална окомплектовка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас, чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.

Гаранционни условия

Всеки продукт предлаган в онлайн магазина има гаранция, която изрично е оказана в описанието му и ще Ви бъде издадена гаранционна карта. При възникване на проблеми със стоката, която сте закупили онлайн, може да се свържете с нас на посочените на www.callista.bg/контакти контакти или да изпратите директно дефектиралия продукт до нас.

ВАЖНО: Моля, пазете оригиналната опаковка на всеки закупен от нас продукт. Изискванията на производителите, за да уважат гаранцията, е да се предоставят оригиналната опаковка с всички прилежащи към нея аксесоари и документация. Ако не се предостави оригиналната опаковка с всички прилежащи към нея аксесоари и документация, гаранцията Ви няма да бъде уважена.

Забележка: При използването на куриерска услуга за доставка на продукт до сервиза или до нашия офис, разходите са за сметка на клиента.




Безплатна доставка
в цялата страна
100% оригинални продукти
с гарантирано качество
Гъвкави начини
на плащане
Бърза доставка
до вашата врата
14 дни срок за
връщане на продукта